Friday, August 12, 2011

Petang ni balik kampung

Yihaaaa.....petang ni kitorang nak balik kampung Manjung...

Yang bestnya balik kampung ni selain dapat jumpa parent , dapat makan sedap-sedap hasil air tangan+kasih sayang ibu dan ayah....

Pastu bila time nak balik rumah sendiri, boleh buat muka kesian minta belas ihsan ibu untuk bekalkan lauk untuk sahur esoknya..kehkehkeh.....disebabkan kasih sayang kepada anak dan menantu, confirm dapatnye..hihihi...

Pesanan buat En Suami :
>>Sila kawal pemakanan anda yehhh...dan kawal juga pemakanan isteri anda..sila jangan biarkan dia menjadi raksasa gorgos dengan perut terlebih buncit..

O...yeeeaaa...satu benda yang paling tak sangka puasa kali ni ada lah berat saya telah menurunkan dirinya sebanyak 4 kg.......................omg....before puasa haritu risau juga sebab berat dah sampai angka yang tak sepatutnya...tup tup..alhamdulillah turun balik...kuasa Allah semua tu..

Mungkin jugak cara pemakanan...iaitu sila menjauhi nasi di waktu berbuka..sebabnya, time berbuka kan lapar..so bila berbuka dengan nasi, mesti mengkedarah dengan hebat...percayalah..saya yang jenis kena makan nasi ni pun ok je bila berbuka tanpa nasi..memang kenyang weiiii makan benda-benda lain tu... kalau nak repeat makan pukul 10 mlm pun tak boleh dah..full!!

Sekian





0 comments: