Thursday, June 4, 2009

Hati tak tenteram....

macam-macam mende yg aku pk....sometimes buat aku rasa sedih..hepi cket2..nervous... ntah.. mcm2 la...kata 'org yg tak boleh disebut namanya' aku nih suke sangat pikir perkara yg tak sepatutnya aku pikir.. the problem is....macam mana nak buatkan aku tak pikir perkara yg aku pikir tu?? confius kejap bila 'org yg tak boleh disebut namanya' ckp mcm tu... argh...jadi pening... bila 'org yg tak boleh disebut namanya' cakap jgn byk pikir lagi aku pikir macam mana nak jadi orang yg tak banyak pikir..... hahahaha..mesti pening baca entry aku nih... vocab hari ini adalah "pikir" .... ; )
ade sesape dapat bantu aku tak?? aku rasa aku dah jadi "THE THINKER".. kalau sesape tgk cite Nite at The Museum 2 ade THE THINKER ni...tapi yg ni versi lelaki la.. aku versi perempuan..hahaha...
Note: patutnya entry ni macam sedih2..tapi tetiba rasa cam bertukar jadik entry klakar pulak..uhuk....

9 comments:

aiEdaa said...

hishh..betol la..mslh kte mmg same...
ske pikir bukan2..kicik punye hal pon ske duk pikir2...pastu diri sendiri yg terseksa...aishhh...

dorin said...

la...yeke??? ntah2 mak pun camtu..sbb kite pun camtu...hahahha....

aiEdaa said...

muahahaha...hmm..mungkin juge...

nk tau dak mak ckp ape...mak ckp,kak risau sbb xreti msk..mak mentue nk dtg umah...ngehehe...betulkah???

terungceweng said...

Kak iza pun hati tak tenteram ni...nak bertambah lagi 2 orang...huhuhu...

aiEdaa said...

aishhh..1st time bace ingtkan asyraf nk dpt adek kembaq...
slh phm daaaa......muahahaha

apekah mksd kak iza yg sebenarnye??? musykil...hmmm~

dorin said...

haha...salah la..dah reti masak.so tak heran sangat..(ayat berlagak) risau sbb nak tdo kat johor lama sangat... tak minat nak tdo umah org lama2..macam abah..muahaha

ayat kak iza macam musykil.. kakak pun pk cam da...betul ke?

terungceweng said...

hahaha....berjaya jugak memusykilkan adik2ku....hehehe...acely kak iza nak mengasuh anak orang....2 orang...try dulu coz tak de pengalaman mengasuh budak...adik2 dulu pun dah tak ingat ngasuh camne..hehehe...lagipun kalo anak or adik beradik OK la lagi...ni anak orang..tu yang risau lebih...huhuhu..

aiEdaa said...

oooo...baru nk riang gembire hati nih..
kot2 la asy nk dpt adek...hahahaha
btol2...bkn senang nk jage ank org nih..
bak kate pepatah.."syg ank tangan2 kan, syg isteri tinggal2 kan"...
ngahahaha...xde kene mengene............phewwww..

haishh...same la kak..
i pon xsuke tdo rumah org lame2..

dorin said...

kak iza ni buat kompius jek..ingtkan nak dapat keturunan kembar... rupe2nya nak bukak nursery..hehe..

hati dah tenteram sbb dah balik dari johor..haha