Wednesday, December 22, 2010

Iman Uqael masa balik kampung Opah & Tok

Gambar masa balik kampung opah dengan tok last week....

Tengok la abah dia bagi mandi macam mana...kehkehkeh....


ooppsss...shekshiiii pulak..mandi dalam baldi pun bulehhh!!

budak ni dah sedikit hyper...huhu...susah dah nak duduk diam


Ni pulak tengok dia tertidur dalam walker...pinjam walker Asyraf ni kak iza...hehehe...saje try test..sebab kat nursery pun diorang letak dalam walker n dia boleh tolak dengan laju.. main walker kat umah opah best sebab ruang besar...laju tu dia tolak..tapi bukan ke depan..dia mengundur...lawakkkk...hahahaha.. seronok tengok..



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

ni pulak gambar dalam keter...tapi tak tak la bila gambar ni di ambik...keje bapak uqael sekarang asyik la dok amik gambar anak dia tu...








OK...tu je tatapan untuk masa sekarang...

Nak sambung buat kerja...hehe..ni menghapdet time opis...

Banyak pulak kerja..huhuhu



5 comments:

Ainul said...

comellnyerrr tido dlm walker..

dorin said...

makin besar, makin byk bende2 comel yg die buat..hihi

Fatima Saiful said...

suke tgk bile uqael jelir lidah.:P~
ha'ah awal2 kalo bb naik walker..die akan mengundur...:P~jadilaa..janji bergerak mende tuh..;)gune walker tuh ko jgn leka yer...sentiasa awasi!!

dorin said...

oo...mmg mengundur ye take...lawakk la..baik2...aku suruh nursery tu hati2 n selalu tengok dia...hehe

terungceweng said...

Hehehe...asyraf punya walker pun kakiza dah tak ingat mcm mana...lemah btl ingatan...:)
Pesan kat baby sitter tu tgk kalo dia naik walker...takut gak dah dia tolak laju...