Tuesday, February 8, 2011

Contest Nama Baby Saya

Klik banner kalau nak join...


Nama baby dan maksud

Nama anak : Iman Uqael
Maksud : Iman ~ beriman
                     Uqael ~ bijak,pandai

Siapa yang pilih nama?
Iman tu saya yang pilih...Uqael tu pulak en suami yang bagi

Kenapa nama Iman Uqael dipilih?
SEBAB RASA BEST LA....Hehehe...ni la nama terakhir yg saya dan en suami setuju nak guna...en suami jumpa nama Uqael tu kat internet..masa tu dah nak dekat deliver pun....at 1st aku macam tak setuju je nama uqael tu..macam pelik kan..siap tak pernah dengar pun...kalau ikut ejaan sebenar kat internet Ukail..tapi dalam jawi ejaannya guna huruf khof bukan kaf.,,,so ganti la 'K' tu dgn 'Q'....pastu en suami nak glamer lebih, letak ejaan UQAEL..hahaha..eh tak tak...aku tipu...kehkehkeh... nama IMAN tu pulak aku yg bagi..ntah la..aku memang suke kot nama IMAN..memula nak Adam..pastu sebab ade nama anak sedara member tu Adam terus tak jadi..ngeh ngeh...kalau kat nursery, budak2 tu panggil Iman..tapi kitorang and family panggil Uqael..memula semua tergeliat lidah nak sebut Uqael...ade yg sebut yuqael la..mikail la..hahahahaha...kelakor...
OK..DAH TERMENGARUT... : p

Gambar anak saya Iman uqael yg semakin nakal..


Tarikh contest sampai 1 Mac..birthday saya tu...hehehehe






3 comments:

EZAN IDMA said...

thanks join sis :) goodluck baby iman :)

~ US *_* ~ said...

tomeinye uqael...
kene jwb soklan tu ke?
pjgnye kne karang :(

dorin said...

takyah la karang pjg2...hihi..tu aku je yg terlebey karang..