Tuesday, October 11, 2011

Meet my BFF dot dot dot

Ceh...sejak-sejak rancangan Paris Hilton BFF tu muncul, habis semua orang dok gunapakai term BFF ni...hehehe...jadi aku pun nak menggedik jugak tumpang guna...

OTW balik dari JB ritu sempat singgah jumpa BFF - Ayu Comot... ehhhhh...silap..tak comot dah..comot-comot tu zaman belajar dulu je...wakakaka.. rumah beliau kat Pontian sinun...first time sampai... hehehe.. First time juga dapat jumpa Emir secara live..

Banyak jugak ambil gambar...makcik tu poyo je memula nak ambil gambar guna DSLR dia...sekali betri pun tarak....terpaksa la En Suami yang rajin tu ambil SLR dari kereta...

Suka tengok gambar-gambar ni...dulu amik gambar bujang-bujangan...sekarang beranak-ranakan...kuikuikui...

Uqael sampai-sampai terus terjah meja makan...hahahaha....**tipu**



Ini Emir Ukasyah. very tembam




Nak berkawan


Main tolak-tolak walker Emir



Tolak lagi....


Tolak sampai hujung dinding



Pastu dengan selamber tinggalkan Emir kat dinding tu..



Ni gambar anak dara pulak


Anak dara berdua tengah gelak dengan lemah lembut sebab tengah syok-syok nak ambil gambar berdua tetiba tersedar ada budak kecik menyibuk kat tepi..hahaha..


OK..ni bukan gelak lemah lembut...


Ni senyum secara sopan..



Anak beranak...



Hoyeahhhhh.......peace..


Masa kat UKM, rasanya kenangan aku dengan si Ayu ni la yang PALINGGGGGGGGGGGGG BAAANYAKKKK SEKALI.....

HAHAHAHA...rasa nak gelak syaitoonnnn.....

Terlalu banyak kenangan..kalau aku tulis pun sampai minggu depan pun tak habis...

Sebab Ayu ni bukan takat kawan seFLATLET...tapi kawan sekuliah...kawan seponteng..kawan sePasar Malam...kawan seBonceng...kawan utk aku meniru di kala kuiz...kawan seWarta...kawan se START MOTO KRISS....yang paling penting...ni la kawan Sewaktu Gembira...Menangis...Merajuk..Marah...Sedih semua.....

Ayu ni sangat suka bercerita...aku rasa walaupun aku tak pernah jumpa Family dia, tapi aku rasa macam aku kenal diorang semua...nama pun aku ingat...hahahaha...***Ayu, nampak aku setia gile dengar ko bercakap wpun kena dengar 31x...hahahaha..***......

So atas sebab-sebab di atas la Ayu telah dinaiktaraf dari BF ke BFF...Hahahaha...KELASSS KAU AYU...**trademark cite kelas kau Maria** kuikuikui..

Harap-harap persahabatan kami kekal sampai ke tua bangka...Ayu, ko datang la rumah aku... sampai hati ko turun Nilai tak singgah rumah aku tapi singgah McD...



4 comments:

bbreena81 said...

mm...bila dapat berjumpa kawan lama..mmg best:)

ayza ukashah... said...

woit...pnt la wei golak...tolong la...sedey lak...

dorin said...

bbreena: aa...seronok sangat jumpa bff...hihihi

ayu: aku tak buat lawak la..haha

ayza ukashah... said...

ayat ko tu buat aku sebak dalam lawak