Friday, August 19, 2011

Petang ni balik kampung Gerik

Yieeeehaaaaa...

Petang ni nak balik Gerik.... ulalalalalalala...

Tahun ni tak beraya di Gerik...so kena la balik puasa lewat sikit..hihi..eh..silap la..bukan tak balik langsung..cuma balik di ketika raya ke berapa ntah... yang pasti bukan raya pertama la..

Tahun ni turn balik sebelah en suami...jadinya tahun ni beraya di Mersing..Kampung Ayah....seronok sebab dapat minum kopi Tok Wan yang sedap...kehkehkeh..pastu dapat makan laksa johor..juga sangat sedappp...dulu masa balik johor, jadi confius sebab orang sana makan laksa johor tak pakai sudu garfu...hihihi...rupanya memang macam tu.. tapi aku tetap kena makan bersudu...macam pelik je kalau pakai tangan...tak dapat nak sedut kuah..hahaha

Eh.eh..lari topik pulak.. balik kali ni penuh boot...tapi jangan tertipu..penuh boot sebab beg baju guna beg luggage petak tu..kan besar..pastu ada tong NGV lagi..hehehe...

Kena pikir ni nak request makan ape kat mak...nak air tangan mak..taknak air tangan Aida...hahahaha...Aida adalah adik bongsu saya...harap maklum...

lagi 3 jam je nak balik keje...yessssssssss...

Semoga selamat sampai kat umah mak dan abah..



1 comments:

Ainul said...

tahun ni ainul raya kat gerik..hehehhee