Friday, September 23, 2011

My BFF



***Sila abaikan kegergasian lengan saya tu***

Ni BFF saya...........................................nama dia Beck...eh tak...tu nama English dia.........hahahaha..nama melayu dia Azura.............tetiba geli tekak sebut Azura..lagi tak sanggup kalau nak panggil dia dengan panggilan 'Zura'...hahahahaha...

Dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat tak jumpa dia...last jumpa rasanya masa kat UKM dulu...tu pun dah lupa tahun bila...

Masa bulan puasa haritu aku ikut husband outstation kat Sungai Petani..dah sampai sana nak sambil tunggu nak buka puasa tetiba teringat Beck ada kat sini...tu pun macam ingat-ingat lupa...hahaha..terus texting dengan dia...memang jodoh..dia ada kat Sg.Petani lagi...mengajar budak sekolah...hihihi...tak sangka sungguh jadi cikgu makcik ni..kalau tengok masa zaman matrik dulu memang takde ketokohan untuk mengajar pun...hahahaha..

Plan jumpa lepas berbuka...bila dah jumpa tu...masing-masing punya muka macam tak boleh blah.....seronok tak terkata.....hahahaha...kalau bukan kat tempat public, mesti masing-masing dah lompat-lompat tanda gembira..hahahaa..

Borak-borak kejap...jumpa kengkawan dia yang tengah tunggu nak makan pizza terus chow....tak sampai hati nak kacau lama-lama sebab diorang nak makan..

Beck hampir menjadi mangsa kebocoran diaper Uqael...hahahaha....elok-elok je lepas dia pass Uqael kat aku terus Uqael  buang air kecil...meleleh-leleh dengan hebat sebab lupa tukar diaper dia sebelum tu..dah penuh............hahahahaha...malang je aku yang kena...

BFF, walaupun korang semua jauh di mata, tapi dalam hati saya korang sentiasa dekat je..... (ayu, ko jangan leleh baca statement aku..hahaha)

Sekian saje kisah BFF saya yang sorang ni..

2 comments:

helyn@kla said...

eh beck la! kim slm ye..die igt aku lg kan ;D

ayza ukashah... said...

ko saje buat aku sebak...cheh...hahahaha ...sedey aku terbaca statement ko...huhu...ble nak cantum duit RM2 yang ko koyakkan kat stesen komuter bandar tasek selatan dolu????