Thursday, March 29, 2012

Aktiviti Hari 1 Uqael @ Gerik...**Day Without Abah**

Last week En Suami takde kat Malaysia....ohhhh..sungguh tak seronok...huhu.. kena berdikari sendiri....................

TAPI aku kan Manja...huahuahua....sebelum En Suami nak terbang, mak dengan abah dah datang Nilai...hekhekhek....

Tak berani hohhh nak duduk berdua je dengan Uqael....*alasan

3 hari aku pergi kerja naik komuter...huhu...gila rasa penat...tak tahu la macam mana aku boleh tabah dulu-dulu pergi kerja naik komuter hari-hari...almost 1 year jugak la..sekarang tak tabah!! hari ke 3 LEMBIKKKK....hahaha...

Hari Khamis dengan Jumaat aku cuti..wakakaka...tapi bukan la cuti sebab penat...memang ambil cuti nak balik Gerik...hahahaha...abah tu bukan tahan stay lama-lama...dia hilang arah..hihihi...habis dia cuci laman belakang rumah tu...depan rumah...kereta pun dibasuh...kalau duduk lagi lama, nescaya tingkap dalam rumah pun Abah basuh....hehehe..

Petang Khamis tu dah ada kat Gerik..meh kita usha anak aku jadi budak kampung...kehkehkeh..

Kisah hari ni....UQAEL dan SANG ARNAB ..DAY 1...kuikuikui

Memang tak takut langsung....arnab tu yang takut dengan dia sebab asyik kena kejar je...hahaha.. kesian aku tengok arnab tu..budak ni jadi hyper bila nampak arnab..kahkahkah



PAKSA ARNAB TU MAKAN






Ada Pakcik dia dok melayan..



1...2...3..KEJARRRRRRRRRRRRRRR



DIA GERAM ARNAB TU DOK LARI...SEBAB DIA NAK PEGANG ARNAB TU..TAK PUAS HATI...




DAY 1 ni aku tak banyak ambil gambar sebab dok record video dia kejar arnab...kejar arnab sampai tertonggeng-tonggeng...hahaha...kesian...first time jumpa arnab...Arnab ni arnab jiran sebelah-sebelah...memang arnab tu dok tumpang melepak rumah mak...jadi bahan la bila si kecik ni nampak....





1 comments:

juelee said...

macam rayyan.. kalau kucing nampak rayyan, kucing larik takot kene piat tinge hahaha