Friday, March 16, 2012

Custom Made Bedsheet

Bertuah anak bujang aku ni.....

Bedsheet, pillow case, bolster semua custom made untuk dia.... eh..bukan sarung tu je custom made...bantal-bantal tu semua pun custom made....

Meh usha kecomelan bedsheet baru Uqael... kecik-kecik dah pandai excited bila dapat benda baru...hehehe....kedekut pulak tu tak bagi orang lain tido sama kat katil dia...





Hehehehe...set bedsheet + pillow case ni terpaksa custom made sebab size tilam tak sama seperti dalam pasaran......Baru dapat semalam set bedsheet ni...Kiriman dari OPAH...

Ada sesiapa berani nak tempah dari OPAH???????????? muahahaha..ai charge murah je....kain beli sendiri..nak mahal ke murah ke...ikut suka...korang bayar upah je....design macam ni je la..takle pilih-pilih...hahaha..
Eh..aku ada simpan gambar bedsheet sebelum ni...nak tengok??? Gila klasik ooo....hehehe


Tu yang belang-belang tu selimut aku dok guna dari aku form 1....dia ikut aku sampai sekarang...dah berada dalam simpanan aku adalah dari tahun 1997.......................siap ada koyak..pastu jahit..pastu ada koyak lagi.....dah malas nak jahit...ngeh ngeh ngeh...selimut legend ni...kalau mata korang tak rabun boleh spot kat mana yang koyak tak berjahit tu.....hahaha

TERIMA KASIH OPAH


2 comments:

Mimi Z. said...

hi, kalau i nak custom made bantal je brape ye?

Mimi Z. said...

hi kalau nak cuatom made bantal je brape ye?