Thursday, March 29, 2012

Owhhh..akhirnya dapat juga.......

Apa yang aku dapat??????????????'

Jeng jeng jeng jeng..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
it was a suprise from hubby....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dah lama ngidam
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nak cari susah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ehem ehem ehem..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
first time ni
-
-
-
-
-
-
-
-
-
selama ni tengok gambar je
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sekarang depan mata..auwwwwwwwwwwww
-
-
-
-
-
-
-
-
ni dia...


RED VELVET CAKE

Muahahaha...................kek yang menjadi sebutan ramai..akhirnya...dapat jugak aku rasa... yang ni husband cakap versi kurang manis...yuppp...memang sedap kek ni...tapi aku tak suka sangat cream cheese atas ni.. siapa-siapa ada teringin pergi la carik kat Flummingbirds Coffea Bar.

Husband cerita, memula dia dok menggoogle la nak carik red velvet yang sedap ni..cari2 ada orang suggest kat kedai dalam KLCC..so dia pun pergi la sana..sekali keciwa...tak jumpa kedai...huhu.. balik ofis dengan keciwa...pastu surfing lagi tengok ada branch Flumming ni kat area Bangsar.. nasib baik dapat.....dapat la bini dia ni merasa..hihihi..

Aku pun tak sangka dia sanggup pergi cari cake ni semata-mata untuk aku...**terharu**

Eh...bila time makan, bukan aku je yang makan...ada si kenit ni join..tak pernah-pernah dia suka makan kek..tetiba yang ni....bukan main la excited makan...hihihi..sedap sangat la tu..


TERIMA KASIH SUAMIKU...ngeh ngeh ngeh..


1 comments:

juelee said...

lagi satu red velvet yg sedap heavenly slice kat bangsar gak.. sila try eh aku plak dah tingin...