Tuesday, January 11, 2011

Berjaya jugak pergi Toy Museum

Update cerita 2 minggu lepas....

Tajuk tu melambangkan betapa aku dah banyak kali nak nak nak pergi toy museum.... ; )

Toy museum ni terletak kat Penang noooo...klik kat SINI untuk tau lebih manyak pasal museum ni..

Ni dah tak tau kali ke berapa aku sampai Penang..dah banyak kali sangat dah..kuikuikui.. kali ni pergi sebab mengekor husband outstation...i kan tak boleh jauh2 dari husband...so mana2 dia nak pegi kalau jauh, harus la mengekor...kakakaka...

Toy museum ni tak jauh pun dari bandar tu..kalau nak senang guna je GPS...terus sampai..hehehe..tak pun carik Copthorne Orchid Hotel. Mesti korang akan nampak museum ni..

Ni gambar-gambar yg aku rasa macam perasan cun utk tatapan....

me with stich from lilo n stich cartoon


them wit stich


pirate of caribean


uqael wit ninja turtle


a lot of teletubbies

ape ntah nama minah ni...yg bj kuning tu norina..kikiki


spidermannnnn


norina jolie...


uqaelmon


batman foreverrrrr


owhh...i luv shrek!


sandman from iron man muvie


supergirl from nilai..hahaha

uqael n me

biggggg ninja turtle...


our family

Dah...tak larat dah nak upload gambar...

Admission fees :
Adult (warganera malaysia) : rm10
Children: rm 6
Kalau bukan warganegara rm 20 kot utk adult...

Dia bukak hari-hari 9 am - 9 pm..

Pergi la kalau korang TERpergi Penang... hehehe..

Eh..museum ni kecik je tau...bukan gabak macam museum negara tu.. kebanyakan toy dalam tu kecik2 cenonet je..watak yg femes2 je yg besar2...






4 comments:

Fatima Saiful said...

hehehe....dulu selalu pegi penang tido dekat TM Resort tuh..dekat je kan ngn toy museum nih,kan?Aku mcm ko la...setiap kali dtg Penang, mesti nk pegi..dok bertangguh2.last2 sampai skrg tak gi.ekekek...bertangguh tuh bukan pe...sebab berbayar.hahah.giler kedekut..asal toy museum nih bar kan?die tukar jadi museum...eh ke aku salah museum??

Muhammad Burn said...

wah... bestnya... tringin nak pegi... patung bezita ada tak??

dorin said...

Take: idok le teman baca sejarah museum tu..hahahaha..nnt ko pegi, ko tanye ye

Burn: patung bezita tu mcm biasa ku dengar..hahahaha..tapi ape kebenda tu ye?

juelee said...

hehe aku dulu p amsa outstation ngan dell, topek ngan azril.. besty oooo